środa, 19 czerwca 2013

ogłoszenie

nowy rozdział ukaże się napewno, niestety nie wiem kiedy - moja wena leży gdzieś w kącie i się nie odzywa (w dodatku mój czas jest mocno ograniczony) i przyznam szczerze, że krew mnie zalewa widząc ilość wejść i porównując ją z ilością komentarzy;
więc chciałam BARDZO podziękować osobom komentującym, a co do reszty - jest mi cholernie przykro, że nie szanujecie mojej pracy i nie wypowiadacie się na jej temat, za każdym razem Was o to proszę - więc miło by było gdybyście się zreflektowali i jednak wyrazili opinię - to nie są czcze słowa, że komentarze są ważne dla autora; zwłaszcza, że ostatni rozdział był dla mnie bardzo ważny

pozdrawiam,
atramaj

7 komentarzy:

  1. He, ja naprawdę lubię Twojego bloga. :) Ja sama wczoraj założyłam własnego http://bellamione-poisoned-with-love.blogspot.com/ :) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny jest ten Twoj blog!!! Nie komentowałam wcześniej bo przeczytałam dopiero dzisiaj. Skomentuję więc teraz, tak ogólnie-blog jest świetny, z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział.
    Duuużo weny
    B.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, dziś przypadkowo trafiłam na Twego bloga, od dawien dawna jaram się tym paringiem i średnio raz na pół roku sięgam po całą serię HP, a potem, gdy jestem nienasycona i gdy mi mało czytam ficki, swego czasu nie było już żadnego którego bym nie czytała i cholernie się cieszę, że wciąż są osoby, które tworzą na ten temat. Twoje opowiadanie jest fascynujące, oryginalne, niebanalne, bardzo wciągające. I jestem zszokowana wręcz ilością komentarzy, przecież tu się powinni dobijać drzwiami i oknami!!! Jestem na tak i z niecierpliwością czekam na ciąg dalszy, życząc oczywiście mnóstwa weny :) Pozdrawiam serdecznie :)
    Sylvi666

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej^^
    Jakieś może nowe info kiedy nowe rozdziały?
    Czytam dwa Twoje opowiadania i bardzo mi się podobają, choć nie zawsze mam czas skrobnąć coś pod postem. Mam nadzieję, że nie znikniesz ot tak z blogosfery bez zakończenia bo było by mi cholernie przykro gdyż historie naprawdę dobrze się zapowiadają.

    Pozdrawiam i życzę weny,
    Coraline M. Lee

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie piszesz :) Dopiero od niedawna (od wczoraj) jestem na blogspocie więc do tej pory komentowałam anonimowo :)
    http://hgdm-baby-i-wait-for-you.blogspot.com/ - mój pierwszy blog Dramione, dopiero zaczynam i zależy mi na Twojej ocenie, bo szanuje i doceniam Twą pracę i chciałabym poznać Twoja opinię

    OdpowiedzUsuń
  6. Wróciłam. Póki co na "Al'u" - http://alsnape.blox.pl/html - pojawił się rozdział, a teraz zamierzam nadrobić zaległości w czytaniu. Pozdrawiam. Inka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiaj dorwałam się do Twoich blogów i czytam wszystko!
    Świetnie piszesz, nic nie zgrzyta, tylko chce się więcej i więcej.
    Powodzenia, trzymam kciuki żeby wen owocny był! :)
    Uśmiechnij się!

    OdpowiedzUsuń